Monday, November 27, 2006

Ukens blomst

I min fantastiske avis har vi noe som heter Ukens Blomst. Det er en liten gladartikkel hvor en person som virkelig har fortjent det får en, ja du gjettet rett, blomst. Den blir gitt bort i hist og pist, og er et artig og tåredryppende lite innslag i fredagsbilaget. I dag vil jeg, til tross for at det ikke er fredag, men tvert i mot mandag, ta meg den frihet å kopiere denne nesten kvalmende hyggelige tradisjonen. Og denne ukens blomst går til Karina Ullensvang, bedre kjent som K eller Sister Gettas. Alt etter som. Blomsten får hun til tross for at hun konsekvent kaller meg for Singstardama, og på denne måten benekter bekjentskap med meg. Jeg, på den annen side, er stolt og glad for at jeg kjenner Karina. Kanskje særlig i dag, fordi hun reddet meg ut av en stk veldig kinkig og en stk ikke fullt så kinkig situasjon på SATS i dag. Takk skarru fan meg ha. (og det skulle forresten vært et fiffig lite blomsterbilde her, som forøvrig har prydet litt av avisens forside. Men datan vil ikke, og jeg er trøtt. Det er tanken som teller.)

7 comments:

Anonymous said...

Må nesten blogge dette som anonym, sånn at ingen juridisk sett kan arrestere meg for å 'kjenne' deg, men takk dette var rørende! Nesten nobels litteraturpris materiale vil jeg si. Pinadø.

Anonymous said...

jeg vil også ha......*misunnelig*

Mari said...

man må gjøre seg fortjent. alt til sin tid.

Anonymous said...

hey, er det du som er hu dama som aldri oppdaterer bloggen sin?

Anonymous said...

veldig interessant, takk

Anonymous said...

I inclination not acquiesce in on it. I over nice post. Specially the designation attracted me to study the whole story.

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg