Thursday, November 16, 2006

100 % NATURLIG!!!!!!

Først og fremst vil jeg bare få kommentere det at jeg har byttet navn på blogadressen min. Det har seg nå sånn at min kjære mor, alltid forut for sine og mine eventuelle problemer, mente at min forrige adresse kunne bli lite populært i visse aviskretser . Det kan det være hun har mye rett i. Så jeg byttet. Sånn kan det gå. Men når det er sagt, så må jeg også få si at jeg er rimelig fornøyd med den nye adressen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Uansett. Det har slått meg at det kanskje er litt merkelig å være fotostudent og ikke ha et eneste lite bilde på bloggen. Det har seg sånn at jeg er ikke så fryktelig smart når det kommer til teknikk. Så det får bare være sånn inntil videre. Kanskje får jeg noen til å hjelpe meg med det en dag. Kanskje ikke.
Ellers- en stor bank har stjålet et av bildene mine. Det er jeg godt fornøyd med. Så lenge jeg får penger. Det gjør jeg nok. Kanskje. Utover det skjer det fint lite.

2 comments:

Gothenburg Stories said...

hahahaha .. vet ikke hvordan man legger inn bilder

Mari said...

dust. ærlighet varer lengst osv