Wednesday, November 22, 2006

Du Harry, du Harry

Nå har jeg egentlig ikke stort å skrive om, men jeg kom frem til at det kunne være like greit å gjøre det allikevel, slik at jeg får den fyllebloggen min litt lengre ned på siden, for med tiden å forsvinne delvis nesten helt. Det er lov å håpe. En ting har jeg i hvertfall lært, og det er at det kan være like greit å drøye bloggingen til man har sovet litt. Slik kan man unngå å skrive en forholdsvis lang blog som gir rimelig lite mening. Men men. Siden sist- den store banken jeg snakket om har gitt meg penger! HURRA! masse penger! Det er jeg glad for. Det skal jeg kjøpe meg noe fint for. Kanskje et nytt objektiv. Sånn går det når man er fotogeek.
Apropo foto og penger: I går hadde jeg et merkelig foto-oppdrag. Heidi var assistent, og det var hun jævlig god på. Jeg tror hun syns det hele var ganske merkelig, hun også, for hun lo en hel masse. Sannsynligvis kommer jeg ikke til å få lignende oppdrag på lang lang tid. Selv om det var gansk gøy, er nok det like greit. En god ting, i tillegg til penger, kom det allikevel ut av det- vi lærte en hel masse sanger som kan være hendige å synge i fotoshoots hvor modellene skal se litt artige ut. Det er bare å spørre om tips, så deler jeg velvillig ut av min nye kunnskap.

2 comments:

Heidi og Caroline said...

haha, eg må fortsatt le litt når eg tenke på da, men da va faktisk litt lærerikt, sånn e da å jobba i den verkelige verda veit du, der folk rett og slett ikkje e heilt riktig kobla.

anniken said...

Men Mari, nå er jeg glad for at du har slik en blogg. Også er jeg ganske nysgjerrig på hva slags oppdrag dette var. Hmmmm..