Monday, November 27, 2006

Mandag, og snart helg

Det løste seg på lørdag. Jeg fikk ting og gjøre, og det involverte alkohol. Alt på stell. Karina inviterte til juletrefest, og jeg, Jonas (min til dels alkoholiserte samboer) og Cathrine troppet opp. Verten selv tok det hele med stor ro, juletreet var ikke pyntet en gang. Men gløgg, det hadde hun, så hun er tilgitt. Når man så begynte å tenke på å dra ut blant andre mennesker, ble Karina påfallende opptatt med å holde fyr i peisen. Vi ante uro, og fikk bekreftet våre mistanker da hun mente det var litt langt til byen. Her snakker vi hjemmekjær. Og lat. Vel vel, det var ikke bare hun som backet ut, Cathrine skulle også hjem helt plutselig, så da var det bare jeg og Jonas igjen. Men Stine, min andre samboer, slang seg på, og det var jo fint. Vi dro på Cherrox og hadde det ganske bra. Når vi kom hjem kom Kjersti på fyllepratbesøk. Jeg tror nok Stine ble litt redd. Det kan man jo forstå.
På søndag kom halve slekta på besøk, og det var rimelig fullt her. Men det var fint. Jeg tok bilder av Andrea, Frida og Lene i studio, og det var til tider festlig, til tider frustrerende. Men jeg er ved godt mot, og tror nok bildene ble bra.
Nå skal jeg på skolen og finne ut hva jeg skal ha på tentamen. Gode, gamle tentamen.

No comments: