Saturday, November 18, 2006

Be My Harry

Gårsdagens Heidi: "Eg får ikkje stå av denna samtalen".
Nå var det mye jeg skulle ha oppklart. Først og fremst overskrifta. Men det tar jeg muligens etterpå. Så da går jeg rett til Heidi. Heidi sier mye rart. Mer er det egentlig ikke å si om den saken. I hvert fall ikke nå. Kanskje tar jeg det i morgen. Nå er klokka halv seks, og jeg er ganske bedugget. Du får ha meg unnskyldt. Sånn kan det gå. Jeg var på Samfundet, men så gikk jeg jaggu hjem. Det var ikke noe for meg. Ikke i kveld i hvertfall.Rett og slett
Men over til overskrifta. Be my Harry. Da jeg var på jobb i dag (med film og negativlommer og det hele klart på innerlomma, kremt kremt karina), så jeg på travlistene eller hva de nå kalles. Jada, det er fint lite å gjøre på jobben min. I hvertfall så var det en hest som het Be My Harry. Det er det fineste hestenavnet jeg noen gang har hørt. Jeg har hørt mange. Jeg har til og med hatt en egen. Theresa het den. Det var ikke jeg som fant på det da. Det skal jeg ha. Men dersom jeg i ettertiden får en egen, flukende ny hest, som jeg kan finne på et helt eget navn på, skal den hete Be My Harry. det er fint. Jeg er full.
Amen.