Saturday, November 25, 2006

Bekymringsfullt

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i kveld. Det er en merkelig følelse, som jeg ikke har hatt på det jeg kan huske. Jeg vet ikke om jeg liker det.
Kanskje er det like greit å holde seg edru. Det var planene i utgangspunktet. Men jeg er en svak sjel, og er derfor lett å overtale. Så vi får se hva som skjer.
I dag ringte søstra mi og sa at hun var på tur til Trondheim. Det er den andre søstra mi og. En søster-helg med andre ord. Og det er stor stas. I morgen skal jeg ta bilder av tantebarna mine, og det kan jo bli spennende. De har aldri vært hos fotograf før. Jeg aner fare.
På torsdag så jeg noe som er ganske festlig. Ene doen på Supa heter Rennebu. (Det er navnet på kommunen min.)Da lo jeg litt. Men når jeg fikk tenkt meg litt om, kom jeg fram til at det er ganske frekt, og at den strengt tatt ikke hadde fortjent det. Kommunen altså.

1 comment:

Line said...

haha. ja den doen husker jeg og. Og det var slettes ikke jentedoen. Neida! og det var ikke hvem som helst som sto der når jeg kom trippende inn der heller, og OJSANN. men hoho. Et møte på do er bedre enn intet møte i det heletatt;)