Monday, December 11, 2006

Sykkelseter og nakne menn

I dag skjedde det noe rart. Da jeg kom ut til Gullet mitt, dvs. sykkelen, var det noe som feilet den. Kjapp som jeg er, innså jeg straks at det var setet som hadde forandret seg i løpet av natten. Noen hadde tatt sykkelsetet mitt, og byttet det ut med et annet. For all del, et fint sete, men det var litt slitt i kantene. Godt brukt, kan man si. Dette gjorde at jeg fikk litt ambivalente følelser. På den ene siden fikk jeg litt lyst til å le. På den andre siden fikk jeg stor trang til å slå personen som har gjort dette.
På en måte hadde jeg hatt større forståelse dersom setet hadde blitt tatt, og that`s it. For når man allikevel er så skruppelløs at man tar seg den frihet å stjele andres eiendeler, kan man like godt gi fan i å erstatte dem med noe dårligere. Vel vel. Nok om det. Jeg kom meg til skolen allikevel. Og på skolen i dag har jeg, til tross for at dagen startet dårlig, vært veldig flittig.
Jeg har tatt still-lifebildene, og det gikk helt greit. Roar syns kanskje ikke at det er så smut, men noen ganger må man slå seg til ro med det som er mindre smut.
I kveld tok jeg manneparfymebildene. Modellen var babyolje-heit, og alt var på stell. Det gikk fint tror jeg. Har ikke fremkalt filmene ennå, men jeg får krysse fingrene for at det ble bra. Smut rett og slett.

No comments: