Thursday, December 21, 2006

Alt på stell. nesten.

Nå har jeg løpt rundt og lekt journalist hele uka. det er noe koslig og sjarmerende og bittelitt trivielt over det, og jeg har det fint.
i morgen drar jeg til brummundal, som er nesten det samme som hamar, selv om joachim sier at det ikke er det. det er med litt blandede følelser jeg tar den turen, fordi jeg har hørt noe ganske ekkelt. (hold deg fast, unge grønnsveen.) der sa de at i hamar, der var det så mange rotter som hadde tatt turen opp (fra hvor enn de bor) og kommet seg inn i husa til folk gjennom rør og lignende. er det en ting jeg er redd for, så er det rotter. og jeg vil i hvertfall ikke at de skal bo i samme hus som meg i jula.

1 comment:

Joachim said...

Rotter er FETT!
LITT skuffa for at du ikke kom til Hamar.

Men; du er digg allikevel.

Jul = God