Thursday, December 28, 2006

Så joda

Jeg har egentlig ikke stort å skrive om nå, vil bare ønske alle sammen en fortsatt god jul, og et godt nyttår!
Og Joachim: beklager at jeg ikke kom på besøk. det er ganske langt å kjøre til brummundal, og dermed tar det sin tid. når jeg endelig kom ned dit var det ganske seint, og da stod nok du med et salig smil sammen med a bjørg og han far og pønta juletre, og da ville jeg ikke forstyrre. forøvrig så jeg ikke en eneste rotte under mitt besøk, så jeg bekymret meg unødig.Mangelen på rotter kan ha en sammenheng med at kattene til søstra mi var rimelig runde, for ikke å si feite.

2 comments:

Joachim said...

Dat er greit. I hvertfall nesten. Men må innrømme at jeg er skuffa over at både du og Cathrine ditch` meg. Ingen kom på besøk.

Enywhoo, sees snart.

Joachim said...

ps. Mente ditcha` ikke ditch`