Thursday, February 22, 2007

Wæææ....

Jeg er fortsatt syk, men det er egentlig ikke så verst. For det første fordi det er usaklig kaldt ute, for det andre fordi det alltids er noe å se på tv. (Dessuten har jeg adoptert Joachim sin hobby; beundre "den mest brukte pigefotografen i Danmark". Det er forfriskende og veldig irriterende.)
Det er fint å ta livet med ro for en gangs skyld, og dessuten slippe turen til Ilsvika i tide og utide.
Men all denne freden og roen har Karina på brutalt vis ødelagt for meg. For noen minutter siden, og bare ved en enkelt blogg. For Karina er en pliktoppfyllende jævel, og er i god gang med oppgavene sine. Sug kuk i helvete. Nå er jeg stresset, men syk nok til at jeg er ute av stand til å gjøre noe med det. Det er ikke en ideell situasjon.

6 comments:

Gothenburg Stories said...

BURN!

Audun Reinaas said...

Og jeg er stolt av det! Hvor står det at den skal oppdateres hele tida kanskje, jeg oppdaterer når jeg vil jeg tenk! Hah!

Mari said...

Som en gest til meg, som faktisk stikker innom den bloggen din, kunne du oppdatert litt oftere. men nei da. bare vær sånn du.

Cathrine said...

Fortsatt god bedring

Audun Reinaas said...

Jammen, det skjer jo ikke så veldig mye spennende her da. Blir i såfall ulidelig kjedelige poster ... er det bedre?

Mari said...

utrolig ka e klare å melk ut av mine daga. men der har du forskjellen på d og me vettu- fantasi.