Sunday, February 25, 2007

Ittno tull

I dag er det søndag, og jeg er på skolen. Klokka er ennå ikke tolv, og jeg har vært her noen timer. Alt dette gjør meg ganske forvirret, ting er ikke som de skal være. På søndager skal man sove lenge, og deretter ha angst. Jeg har ingen angst. Og jeg har i hvertfall ikke sovet lenge. Jeg føler meg som et nytt og bedre menneske.
Og dette var helga:
Fredag: Syk, men ignorerte det. Dro på kino med K og Cathrine, og vi så Blood Diamonds. Det var en knakendes bra film, selv om det var mye blod og gørr og den ellers var utrivelig på alle vis. Men det var for de i filmen, vi hadde det bra. Lørdag: Syk, men ignorerte det igjen (noe som forøvrig viste seg å være ganske dumt, da jeg fortsatt er syk), og dro på konsert. Der var frøken Sundfør, og jeg er nesten forelsket i henne. I stemmen i hvertfall. Der var det også andre mennesker som spilte og sang, men det var not so much. Ingen fare for noen fremtidig forelskelse der. Så jeg tok med meg feberen og mannehosten min og dro hjem. Angret litt, men føler meg flink og fornuftig og veldig fotograf i dag.

2 comments:

Joachim said...

Bitch. Nå føler jeg meg ikke bra.
Sov til kl to.

Mari said...

Men så har e vært hjem hele uka da, hadd litt å ta igjen. Sov me god samvittighet du, lille mancandy:)