Monday, February 12, 2007

Ferie:)

Nå har jeg vinterferie, og når man har ferie skal man på tur. Først dro jeg til Oslo for å besøke unge Munkebye, og om noen timer drar jeg til Bergen. Oslo var fint og kos og fryd og gammen. Verdt 12 timer på tog med mennesker som bruker en hel masse mer plass en hva setet deres tilsier, og et tog som er gjerrig på varmen.
Espen har nettopp flyttet til et nytt sted, som var fint, men mest kaldt. Og dessuten med helt idiotiske sengeløsninger. Slike steder får meg til å like Dronningensgate enda bedre. Lørdag var vi på konsert med Pleasure, og det var bra, for ikke å si fantastisk. Pleasure er på mange måter mitt og Espen sitt band, så det er mulig jeg er litt ukritisk, men det tror jeg ikke.
Vi gjorde mange andre ting også, og jeg har lekt med min brand new Holga. Om en stund, når jeg er hjemme igjen fra min andre utflukt, skal jeg blogge noen av dem. Hvis det viser seg at jeg og Holgan kommer godt overens. Det kan jeg ikke garantere.
I morgen skal vi altså til Bergen, og akkurat nå begynte jeg å lure på om jeg finner igjen førerkortet mitt. Ikke godt å si. Karina sliter hvis jeg mot formodning skulle konkludere med at det er forsvunnet.

2 comments:

Gothenburg Stories said...
This comment has been removed by the author.
Gothenburg Stories said...

men takk jesus, maria og josef for at du fant det og var den flinkeste sjåføren i manns minne! (ble det litt overdrevent? Red.Anm.)