Tuesday, August 18, 2009

Move it.

Jeg har tidligere hatt tendenser til å flytte ganske mye, men i de siste tre årene har jeg holdt meg i ro i Dronningensgate, helt til det begynte å klø i fingrene igjen i våres. Dette er det siste halve året kort oppsummert:
Dronningensgate, Trondheim. 
Pakke. Kjøre langt. 
Waldemar Thranes gate, Oslo. 
Pakke ut. Bo litt. Pakke alt inn i liten bil. Kjøre langt. 
Midlertidig pitstop, Trondheim. 
Pakke ut. Bo bittelitt. Pakke sammen igjen. Kjøre veldig kort.  
Gregus gate, Trondheim. 
Pakke ut. Bo litt. 

Nå pakker jeg igjen. I går hadde jeg visning av heimen og det kom masser av mennesker, og alle likte leiligheten min veldig godt og sa ting som "ååå" og "wow" og "helt herlig", og jeg angret meg nesten litt på at jeg skulle flytte. Men det er bestemt, og det er ingen vei tilbake. 
Nå får jeg samboer. Han har oppvaskmaskin. SCORE!  

1 comment:

Ragni said...

oj, bodde du i Gregusgate? det gjør eg og! har du flytta?