Sunday, August 2, 2009

Fræskus



En gang sa min mor at en ting hun ønsket å gjøre her i livet, var å gå på Svarthetta, det høyeste fjellet i Rennebu. Jeg tenkte at det var da et innmari beskjedent og ganske kjedelig ønske, men ok, det kan jeg alltids hjelpe til med. Så vi gikk til Svarthetta. I følge min mor var dette en tur som skulle ta ca seks timer opp og ned. Elleve timer senere var turen over, og jeg hadde i løpet av den tiden hatt gjentatte nær døden- opplevelser og pådratt meg flere gnagsår. Men litt må man jo ofre for statusen som favorittdatter.

4 comments:

Heidi og Caroline said...

hei mary

diggar dette.

Mari said...

Erre deg Tor?

Anonymous said...

Yey! det er imponerende må jeg si. Hadde du värt min datter skulle du jaggu värt favoritt. ingen tvil om det nei.

Siggen gillar detta.

Cathrine said...

Det så kjempeskummelt ut. Og Tor hilser