Tuesday, March 13, 2007

Ta deg en bolle.

Nå er helga over, og for en gangs skyld kan jeg si at jeg er glad for det. Jeg har tatt i mot en ny skoleuke med åpne armer. Det lover godt. Så langt har dette skjedd: Skole på mandag, hvor vi lærte om filter, som i følge Rune Herold er totalt utdatert og dessuten dumt fordi det går hardt utover kvaliteten på bildene. Det mente altså Rune Harold det var verdt å bruke to timer på. Den Rune Harold, den Rune Harold.
Etterpå gikk jeg, Karina og Joachim rundt omkring i Trondheim. Vi hang på fjortisvis på Mercursenteret, og jeg og Joachim gjorde vårt beste for å blende inn, og var godt fornøyd med innsatsen. Karina sa hun var flau og ville gå. Karina har mye rart for seg. Så vi gikk til Mormors og spiste middag. Mormors er det beste stedet i byen, for dit kommer allslags folk, og er derfor et perfekt sted å studere menneskers adferd. Det var interessant og ganske festlig. (Og herfra kommer bloggens tittel, for på mormors var det ei som tok seg en bolle på mystisk vis.)
Og så var det mandagsmøte, ikke like interessant og festlig, men bra på sitt vis.
I dag er det blitt tirsdag, vi har fått et nytt kurs, og jeg er glad for det. Jeg tror nok at det blir gøy. Snart er det pils og konsert. Så langt ei bra uke etter ei kjip helg. Flott.

1 comment:

Joachim said...

Vi var faktisk vitne til en oral voldtekt på en bolle. Jeg trenger terapi!