Tuesday, March 27, 2007

3 dager igjen...

I dag leker fotofagskolen seriøs skole. Med foredrag. Jeg skal også holde foredrag. Om Leni Riefenstahl. Dette er hva jeg vet om Leni: Under krigen lagde hun filmer for Hitler. Før det likte hun å klatre i fjell. Etter krigen likte hun å dykke. Da var hun gammel. Men dykket gjorde hun like fullt. Dessuten var hun ganske hissig. Tipper det blir et bra foredrag.
Ellers har jeg tatt ferdig retrobildene, men er ikke jublende fornøyd. Tror jeg. Retro er tricky. Om to dager er det evaluering, og jeg er nervøs. Etterpå er det påske, og det blir fint. Jeg tror kanskje at jeg liker påske best av alle høytidene. Det er sol og det er ski og det er påskeegg og det er fest og moro på lokalet. Stort bedre kan det ikke bli.

2 comments:

Anonymous said...

Gleder meg også til ferie, og gruer meg til evaluering....bæ, men må jo ta bildene først da. Det gruer jeg meg også til nå

Anonymous said...

Hilsen Cathrine btw