Thursday, March 1, 2007

Fargehelvete

For tiden tenker jeg stort sett bare på farger. Det er slitsomt og ganske frustrerende. Frustrasjon er ikke bra, for det fører til at jeg tenker negativt om mangt og mye, for eksempel at jeg aldri kommer til og bli ferdig med fargelæreoppgaven. I tillegg får frustrasjonen meg til å gjøre mye dumt som jeg (kanskje) ellers ikke ville ha gjort. I dag har jeg, for å nevne noe, mistet mitt tredje nøkkelkort til skolen, og jeg har tatt med Karina sine husnøkler hjem. Jeg må begynne å bli litt mer strukturert. Det er fargene. De fortærer meg.

5 comments:

Gothenburg Stories said...

Hore!

Mari said...

what????

Heidi og Caroline said...

enig.farge.too much.apatisk i go'stolen.

Cathrine said...

Jeg drømmer om frukt og grønnsaker, og tenker på det 24/7 i grunn. Helvete!

Joachim said...

Farger et fett! Njaaah....