Sunday, January 7, 2007

Søndag søndag

Og alt er som det skal være- Fyllenerver, angst, skjelvende og litt paranoid. Ikke helt dagen å ha bakrus på, i og med at jeg skulle ta fashionbildene mine i kveld. Men nå er det over, og jeg tror det gikk fint.
I går var det vorspiel i Dronningensgate 60, og det var stapp fullt. Det vil si en sju- åtte stykker. Arti læll. Verdens beste julegave, en blender fra Merete, ble innvia, noe som førte til en hel masse søl, mange ubrukelige drinker (Joachim) og enda flere fantastiske drinker (Mari og Cathrine, i all hovedsak Cathrine). Noe som igjen førte til rimelig bra promille. Men men. Så dro vi til Storås, og det er en fantastisk plass. Veldig, veldig mange mennesker, og veldig, veldig mange heite gutter. Cool.

6 comments:

Gothenburg Stories said...

Partygirl.

Joachim said...

...Men selv om det, i følge deg, er så mange heite gutter, så klarer du allikevel å finne den en mindre heit en som du slår deg på. Gratulerer!

Ps; drinkene mine var smute

Heidi og Caroline said...

også cool.

Anonymous said...

hva som er heit og ikke er ikke opp til deg å fastslå. det er opp til ølbrillene mine. og de sa han var heit. så da får vi satse på det. drinkene dine var ikke smute. du er smut.

anniken said...

hvem var ølbrilleheit?? hvem har du funnet nå mari? !!! thihiihhi

Mari said...

ølbrilleheit er når man ser en person og tenker at han var ok. og så blir han bare heitere og heitere for hver øl, for til slutt å kunne ta opp konkurransen med godeste depp.