Wednesday, January 31, 2007

Gjestebud med stor G

Jeg vil med dette slå tilbake på de som påstår at jeg blogger sjelden. Nå har jeg blogga TO ganger i dag, og denne blir til og med blogget bare minutter etter eventen også. Akkurat som en ekte journalist skal. Faktisk.
I kveld har jeg og Stine nok en gang bevist at vi er gode husmoremner. Hvit saus forrige uke, vafler i dag. Vi er straks gifteklare.
I kveld har vi hatt gjester på vafler og kakao, og det var kooos. Jeg har lånt det flotte kameraet til Stine, så nå har jeg faktisk bilder fra begivenheten. Enjoy.

Dette er Joachim som snerrer. Da er han litt skummel, men mest søt. Skummelsøt.

Stine beretter om forrige helgs strabaser. Partygirl.


En lykkelig Karina finner snerk i kakaoen....

...for Karina er veeeldig glad i snerk. Cathrine not so much.

2 comments:

Gothenburg Stories said...

Mmmm, snerk is tha bomb! Og dere var noen kick-ass verter :)

Heidi og Caroline said...

this one.not so much.