Wednesday, January 24, 2007

HIGH FIVE!

Nå er det jaggu snart helg igjen. Det er så rart med det. En dag er det mandag, og så er det Greys anatomy, og deretter er det egentlig helg. I dag er det ikke helg, i dag har vi laget pinholekamera, og det gjør man på skolen, og når man er på skolen er det i teorien ikke helg. Men det var like fullt gøy å lage kamera, det har nesten potensiale til å bli en helgaaktivitet, så gøy er det. en dag skal jeg vise bildet, men ikke nå, for nå gikk det ikke. ting går altfor treigt her.
I går var det tirsdag, og høydepunktet på tirsdager er som tidligere nevnt greys anatomy. denne tirsdagen fikk knallhard konkurranse, da Øksebanden arrangerte lunj/ møte for å diskutere utspekulerte ting hos Laffen. Ruslebiffen var desverre ikke til stede, derfor ble noen avgjørelser tatt over hodet hennes. Sånn kan det gå når man svikter Øksebanden. Mer skal det ikke til før man mister stemmeretten og sitter der ute i kulda. Eller på Stolt.
Dagens avgjørelse er at vi skal på Roadtrip til Bergen! TJOHOPP! En fantastisk avgjørelse. Alt takket være en reklame med Bergen i seg som gikk på TV. Her snakker vi reklamens makt. Får oss til å dra til Bergen. Det blir stas, for vi er fine mennesker med en fin bil og en generelt fin innstilling til livet, så HVOR kan dette gå galt??! Spør du meg, så spør jeg deg.
Nå har jeg snart en fotograferingsdate med en politiker, og jeg merker med undring at jeg gleder meg. Det blir fint, og bildene blir forhåpentligvis også fine. smuute rett og slett. nå må jeg gå.

1 comment:

Anonymous said...

Sviktet ei, avtalen var inngått dagen før...Ruslebiff