Friday, April 27, 2007

Nok nå

Jeg skal ikke si et stygt ord om arkitektur. Arkitektur gir fine hus og dermed fine bilder som igjen gir meg fine penger. High five. Men noen ganger kan det bli nok. Nå føler jeg at det er nok. I dag har jeg tilbragt kanskje ti minutter på Dokkhuset, som er mitt heldige utvalgte hus, og på den tiden fastslo jeg at detta blir vanskelig gitt. Vel vel. En uke til, så er man ferdig.

Onsdag var det Grand Prix på det runde røde. Jeg ble både full og tankefull (hoihoi), og det var på mange måter en positiv opplevelse. Og dessuten var Jostein Pedersen der. Karina tror at Jostein Pedersen er programlederen i Topp 20. Det er mye Karina ikke vet.

5 comments:

Gothenburg Stories said...

Jostein Pedersen var faktisk DJ i topp20! Give me a breake!

Anonymous said...

men hallo! du kan jo ikke tru at d e han d e snakk om når resten av samtalen dreie c om grand prix!

Gothenburg Stories said...

vet du, dette hever jeg meg over. det er egentlig en fin verdi å ikke vite altfor mye om grand prix!

Mari said...

allmennkunnskap, k, allmenkunnskap...

Joachim said...

...Men vi er glad i a Karina fordiom da.
Helt sant, K.