Wednesday, April 18, 2007

Happy times

I dag har jeg kræsja med en due. Hvem skulle tro at det går an. Jeg kom i forholdsvis stor fart, så jeg skal ta på meg LITT av skylden, men ærlig talt; for det første var jeg på tur over veien MED GRØNN MANN og greier, for det andre kom den fra venstre, og hadde vikeplikt da den kom fra min venstre. Men like fullt, den fløy rett inn i ansiktet mitt i stor fart. Øynene hardt festa på kompisene på Bunnprishjørnet. Jeg ble rimelig forfjamset, men rakk å gi den et stygt blikk. Tipper den har lært på det. Alltid se til høyre og venstre før man krysser veien.
Ellers; våren er en fin tid. Det er lenge siden jeg har blogga, og det er derfor mye som har skjedd. Lørdag var det 60-tallsfest, og da så man slik ut:



(Min mor hadde vært stolt dersom hun så håret mitt. Eli Hagen, gå og legg deg.)

Og søndag: Kake og sol. Happy times.

1 comment:

Anonymous said...

nok en gang virker det som jeg ikke var med*grin* kræsje med en due? lættis. C