Sunday, April 22, 2007

Angst.

Jeg fortsetter kræsjetrenden; i går kræsja jeg med en baby. Eller barn. Vet ikke hva de er når de er ca et år eller så. Samma det. Kjørte den ned med sykkelen. Fordelen her var at det ikke gikk ut over meg, sånn som da jeg kræsja med dua. Men jeg fikk fryktelig dårlig samvittighet, og tok meg en liten samtale med den. Han. Jeg tror han var i sjokk, for han satt på bakken og ytret ikke et ord, men moren sa at det hadde han bare godt av, når han ikke kunne se seg for(!). Tipper han lærte noe. Det var strengt tatt ikke min feil, for han kom ut av et klesstativ i relativt stor fart. Det forventer man ikke. Så alt var greit. Like etterpå så jeg Tore Strømøy på Platekompaniet. Hva gir du meg.
Etter alt dette var det bursdagsfest hos Stephanie. Det var koslig, og vi var voksne og sofistikerte en stund, helt til alle ble overstadig beruset.
Nå er det teori for alle penga. Schischnaschnappi.

5 comments:

Heidi og Caroline said...

Tore Strømøy!Fekk du signert brystet ditt?

Mari said...

om e gjor! den gutten kunna fått signert ka han villa. prrrr.

Joachim said...

Schishnashnappi? Mener du heter Shinishnappzisihisxuiii- linjeregelen?

Anonymous said...

japp. you read my mind baby. turns you on?

Joachim said...

Rock hard, baby.
Rock hard!