Thursday, April 12, 2007

Hei hei


I`m back. Det tok sin tid, men nå blir det årnings.
Dette var påska:
Besøk av bror og hund
Fæst på lokalet med karsk og det hele
Krampepåske med skiturer i snøstorm
Skiturer i fint vær
Sykdom
Berkåk

Dette var den korte versjonen, for jeg har ikke tid til mer. Jeg er stressa igjen fordi vi har begynt på et nytt kurs. Arkitektur med storformat. Kameraet er fint og oldschool med masse mystiske knapper og skruer, men er på størrelse med en ponni. Jeg vet derfor ikke om jeg liker det eller ikke ennå.
(Og takk til hu frøken Furre, som har fotografert meg, og jeg vil i samme slengen si gratulerer til hennes samlivspartner, som fyller år i dag. HIPP HIPP!)

1 comment:

Heidi og Caroline said...

siden min bursdag har oppholdt meg med jetset-liv, shopping og champagne har jeg ikke før nå, sett dine gratulasjoner. Disse takker jeg for! takk.
MVH. Furres samlivspartner, 21 år, Osloveien 20.