Sunday, January 28, 2007

Til Ilsvika på gjestebud

Ingenting er som en god søndag. og for tiden kommer de som perler på en snor. I går for eksempel, var en særdeles god søndag (selv om den kom etter en ikke fulgt så god lørdag). Men en søndag som denne visker alle lørdagens minner ut. Jeg og Linn var på kakedate på Mormors, og det var fint og hyggelig. Det minnet meg om tiden på Dragvoll, som ikke var like fin og hyggelig, men Linn har jeg savnet. Og da tenkte jeg at Linn bør man treffe oftere. Det tror jeg nok også jeg skal.
Etter kakene var det middag hos K (enda en fordel med å være voksen: Man kan selv velge rekkefølgen på middag og dessert.) Når man kommer til Karina er det nesten som å komme hjem. Peis og ordentlig middag og brettspill. Et ordentlig gjestebud, som Heidi sa. Så rett, så rett.

2 comments:

Gothenburg Stories said...

Eller "HAMKAM!" som mari sa da hun svarte på spørsmålet om hvem som ble seriemester med vålrenga i 1984 og sluttspillmester med IFK Göteborg i 1987. Partygirl.

Anonymous said...

Je sa gjestebud, itte Heidijinta.