Wednesday, January 10, 2007

A real fashionista











Det er det ikke så mange som er. A real fashionista. Det er Pia Haraldsen det. Moviestar. Actress. In the magazine and on the tv-screen. A real fasionista. Alt dette er Pia Haraldsen. Jeg er ikke alt dette. Men jeg prøver å være fotograf, og da må man bry seg litt om alt. Nå bryr jeg meg om fashion. Og her er det en bitteliten likhet mellom meg og Pia. Vi er begge opptatt av fashion (jeg kun i perioder, spesielt nå). På denne måten kan man si at vi er to. Jeg og Pia. Pia og meg. (Ps. Jeg anbefaler hennes poplåt på det aller, aller sterkeste.)

2 comments:

Anonymous said...

Det er ganske frekt å insinuere at du, susatrusa, og jeg, Pia, fashionista og venn av konge familien, er i nærheten av like. Men som jeg sa til Spirit; jeg tar ikke meg selv så veldig personlig, jeg kan da le av meg selv. Høytidelig, mente jeg. Jeg tar ikke meg selv så høytidelig.

Anonymous said...

Jeg anbefaler ikke sangen. Men bildene dine derimot, tipp topp tommel opp.

C