Saturday, January 27, 2007

"JEG skal ikke bli husmor! Jeg skal bli glamourmodell jeg!"

Det er godt man har framtidsplanene i orden. Hva er vel ikke verre enn å ikke vite hva man skal ta seg til? Jeg selv visste det for eksempel ikke før jeg var nesten tjue år. En bekymring for meg, og ganske sikkert min familie også. Kilde til mang en våkenatt. Den jenta som jeg har stjålet dette sitatet fra, har det tvert i mot helt klart. Og hun er bare femten år sånn ca. Hun har fremtiden staket ut- allerede. Det er godt. Hva er vel bedre enn å være ung og ha en drøm?! Jeg er glad på hennes vegne. La oss alle ta en skål for henne i kveld, og ønske en lysende karriere. SKÅL!

4 comments:

Audun Reinaas said...

Ja du kan så si, ingenting er som en plan. Og litt av en plan om jeg så får si det selv, skuddsikker og vanntett!

Gothenburg Stories said...

Jeg skal også bli glamourmodell.

Gothenburg Stories said...

Hmm, det ser ut til at en jævel har hacket seg inn på bloggen min å lagt igjen falske utsagn på andre sine blogger... måtte den personen brenne!

Men ellers så koser jeg meg, fint vær og 22 grader i vannet.

Hei og hå.

Mari said...

we know you wanna!