Friday, January 26, 2007

HÆLJ!

I dag er nesten alle fyllesjuke, men ikke denne jenta! Det kan tyde på to ting; A: Jeg er kjedelig og usosial eller B: jeg er seriøs og velger å satse på skolen, og tar det derfor igjen i helga.
Riktig svar er B. For de som lurte. For usosial var jeg egentlig ikke, jeg var hos Cathrine og spiste taco. Det var koz med stor Z, selv om vi savnet Karina og guacamolen hennes. Men da Joachim med andre begynte å synge Singstar måtte jeg kaste inn årene og dra hjem. Det er en fordel å være litt full for å holde ut med Joachims fistel-stemme. Vel vel.
Nå er tiden snart inne for å ta bilder av en særdeles fyllesjuk Heidi i ekte Julia Margareth Cameron stil. Det blir fint og smut. Får vi håpe.
Til slutt vil jeg bare minne på at jeg skal på jobb i morgen. Hint hint. Hint.

5 comments:

Joachim said...

JEG SYNGER FLOTT! Og uansett så skal jeg også på jobb i morra, tenkt. Så du fåkke no besøk av meg, for å si det sånn!

Gothenburg Stories said...

Men jeg og kval er på vei alleredet!

Anonymous said...

wohoooooo!!! PIMP MY ICA!

Anonymous said...

jeg da? _ruslebiff

Mari said...

Joachim. DU er flott. Jeg skal pimpe jobben din nå snart, hvis du ennå er der. Og Ruslebiff: Du har jo besøk. Trøst deg med at de ikke kom så langt som til Ica, og at du derfor ikke gikk glipp av noe.