Tuesday, July 29, 2008

Du ska itj læs, du ska hæng


Jeg og Siggen er finværsdatere. Da sitter vi på Marinen og spiser. Som regel pølse. Denne gangen vannmelon. På toppen av det hele kom det en nærkis og spilte gitar, han kan skimtes i bakgrunnen. Han var relativt utsø i stemmen, men gjorde nok sitt beste.

Når vi ikke spiser, drikker vi alkohol. Siggen ble full, og ryktet sier at hun senere på kvelden ville rulle under et gjerde. Det gikk visstnok ikke så bra, men det er hun på dette tidspunktet lykkelig uvitende om.

Dette er Mari. Hun er nyopptatt i Ila Ballklubb. Se så rak og rett i ryggen, dette er en god atlet.

Denne her er oppe til vurdering for medlemsskap i Ballklubben.

Artig fotogeekaktivitet; Æ tar bilde av at du tar bilde.


Flott mobilkameraføring på unge frøken Vold.

Og her ser det ut til at gjerderulling begynner å bli ganske aktuelt.

4 comments:

Joachim said...

Å siggen, du er faen meg ikke god! Nå savnet jeg dere tre litt, kjente jeg. Mari, siggen og Trondheim. Mens jeg sitter her på jobb og sturer!

Anonymous said...

Siggen er ikke rett på en flekk. Vi savner deg også.

Anonymous said...

Så søte og fulle dere var, jeg savner dere gitt. cathrine

Anonymous said...

Hahaha det her har æ ikke sett før no!! e det mulig?! men rulle under et gjerde? hva skal det bety?