Monday, October 22, 2007

Oh salige mandag

Mandager har et dårlig rykte på seg. Det er på´n igjen og lenge til helg, hele fem dager, og jeg kan godt forstå at folk kan bli deprimerte av den grunn. Jeg er ofte det selv. Men ikke i dag. I dag var det fan meg på tide at det ble mandag. For når man har hatt helga fra nord er det like greit. Fredag startet bra. Fri fra skolen og vin om kvelden. Stort bedre kan det ikke bli. Lørdag startet ok, tok bilder og var flink jente. Men så var det vors i heimen, og det ble litt for mye øl, og så var det konsert og alt for mange mennesker, og jeg fikk litt klaustrofobi, så jeg gikk hjem, men der var det the Voice og paljettopp-jenter som råda, og jeg måtte legge meg litt nedpå, men det gikk rundt, og det var bråk og jeg torde ikke hente vann pga alle paljettene, og jeg ble redd. Og så sovna jeg, og våknet av at jeg var veldig dårlig, fant Heidi på sofaen, som også hadde vært veldig dårlig, og jeg måtte le litt og fikk lyst til å ta bilde av henne, men var helt ute av stand til å beherske et kamera, så jeg måtte legge meg igjen, og det neste som skjedde var at mamma ringte og ville kjøpe lunsj til meg. Jeg tror ikke jeg var så godt selskap.
Jeg er glad for at det er lenge til helg igjen.

No comments: