Monday, July 16, 2007

Lunsjblogg

Kanskje skal man ikke blogge når man er på jobb. Jeg gjør det allikevel, fordi jeg har lunsj, og den tiden må jeg vel selv kunne bestemme over. Jeg velger altså å bruke den til blogging. Det er ikke stort jeg vil formidle, men det er ganske viktig. For meg i hvertfall. Når man sitter på et kontor eller kjører bil store deler av dagen, hører man mye på radio. Jeg elsker å høre på radio. Ja, jeg vil faktisk bruke et så sterkt ord. Så hvorfor hvorfor hvorfor må to av disse timene da gå med til et tulleprogram med en tulleprogramleder som har et navn som begynner på M og slutter på ariusstrand? Som vikarierer for en annen tulleprogramleder som har et navn som begynner på M og slutter på ina? Jeg bare spør. Snart boikotter jeg P3 og blir en slik intellektuell og slitsom person som hører på P2.

6 comments:

Anonymous said...

Hmmm....synes han er bedre enn hun som begynner på M og slutter på ina. Vel, jeg har bare hørt ham en gang da. C

Mari said...

en gang e nok.

Anonymous said...

Det er så fint at vi har omtrent samme jobb. Bare i hver vår by og for hver vår avis.
Men hvem har best betalt? Mhh...

Mari said...

Det e helt topp, da kan e sitt å sjå ut i lufta og tenk "tenk om joachim gjør akkurat det samme som me no?" og d e romantisk på vennskapelig vis, og dessuten litt rørende.

Anonymous said...

Jeg vil også jobbe....sutre. C

Mari said...

jeg vil og ha fri. sutre. en blanding hadde vel vært det ultimate.