Sunday, July 15, 2007

Do you know how to dance rock and roll?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg visste ikke at det var en egen gren innen dansing en gang. Dette var det en mann på ca 50 år som spurte meg om. Det var spennende, og selv om jeg sa nei prøvde jeg å observere ham litt, slik at jeg om ikke annet kunne plukke opp et par tips om rock and roll. Vel vel- denne helga har blitt tilbragt delvis på Storås og delvis i dyp søvn. Perfekt. Jeg vurderer å bytte utested snart, da vakta på Storås sa "jeg ser deg vel om ikke så alt for lenge!" da jeg gikk i går.

Nå har jeg forresten kommet over halvveis i min karriere i lokalavisa. Jeg har kommet over den verste kneika, og det er bare tre uker, eller 14 arbeidsdager igjen. Veldig fornøyd med det, selv om jeg begynner å få taket på det. Jeg har blitt en jævel på laks, lokalpolitikere og generell forståelse for lokalsamfunnene. Men kort tid igjen på jobb betyr to ting; Kort tid igjen til festival og kort tid igjen til den mystiske eventyrturen. Vi glær oss.

No comments: