Thursday, May 24, 2007

Rise and shine

I dag forsov jeg meg. FORSOV MEG! Det skjer ca aldri. Men i dag, da slo jeg til. Ikke så mye da, men nok til å ikke rekke essensielle ting, som mat, sminke og klær som passer sammen. Skolen rakk jeg da, heldigvis. Stressa no jævlig, men var her tre minutter før tiden. Men hva? Bare meg og to stk Truls på hele skolen? Slappe jævler, rekker jeg å tenke, før den ene Truls påpeker at skolen begynner klokka ellve i dag. Jaha?
Det er sånne ting som kan gjøre meg skikkelig forbanna. Men det er jeg ikke. Tror jeg. Jeg tar det med ro, puster på yogavis, og prøver å se det positive i situasjonen: Kan begynne med redigering av artistbilder. Rekker te og mat. Kan framkalle film. Kan også blogge. Har i tillegg god samvittighet for å ha kommet meg opp tidlig, noe som gjør at jeg i det heletatt får mer ut av dagen. Topp dette. Helt herlig.

1 comment:

Audun Reinaas said...

Bra du snur det til noe positivt syns jeg, du er flink! Chakra og tankens makt og feng shui og alt det der, du er som mr. miyagi