Monday, May 21, 2007

Om tenner og boksing

I dag startet dagen tålelig bra, med eksamen på den derre fotoskolen. Det gikk over all forventning tror jeg. Etterpå hang jeg i byen på fjortisvis. Det var i løpet av denne tiden at Karina klarte å overtale meg til å bli med på boksing. Jeg er forholdsvis lett å overtale, og sa ja. Men tror du ikke at da vi kom dit, og var godt i gang og hauset opp av han derre instruktøren, slår Karina en rett venstre på meg, og dermed ut en bit av tanna mi. Hva gir du meg. Her er jeg snill og blir med på boksing av alle ting, og så tar hun jaggu knekken på tanna mi.

Vel vel. Jeg skal trene styrke hele uka, og ta henne når hun minst venter det.

(Ps. Dette er forøvrig en røverhistorie. Men det med tanna var sant, bare at den biten datt ut helt av seg selv. Under eksamen faktsik. Mystisk.)