Thursday, June 28, 2007

Sommeren fra nord

Livet mitt er preget av jobb og hverdager. Det er ikke ideelt, da det er sommer og man generelt skal være glad og brun og lat. Jeg er ingen av delene i skrivende stund.
Allikevel, man skal ikke overdramatisere. Jeg har det ok, på grensen til fint av og til. I det siste har følgende fine ting skjedd:
Jeg hadde kinodate med Heidi forrige lørdag, vi så Mørk blå, nesten svart. Morsomt, deprimerende, trist og flaut på en og samme tid.
Jeg har dessuten fått et nytt skjerf, som heidi har makent til. Vi kjøpte det sammen, og heidi prutet på engelsk til en dame som snakket norsk. Det var artig.
Vi har nemlig vært på marked, hvor vi kjøpte skjerf, sukkerspinn og pekte på folk. Trondheims St.hans marked er en selsom begivenhet. Det er grelle klær og ting og det er dessuten alt for mange folk, og de har påfallende dårlig smak. Men det er en opplevelse. Læll.
Det var to positive hendelser. Det er ikke mye på nesten en hel uke. Noe må skje. Jeg må gjøre noe drastisk.

No comments: