Thursday, February 8, 2007

Om å blogge for å unngå å gjøre andre ting.

Nå er jeg nervøs, og da må jeg blogge. Selv om jeg sikkert skulle lest. Fotohistorieprøven nærmer seg faretruende, og alle sitter rundt omkring på skolen og leser og ser innbitte ut. Jeg har gitt opp. Det får gå som det går. jeg tror neppe det går så bra, da denne uka, som skulle brukes til lesing, har blitt brukt til mye annet unyttig tull. Men i og med at jeg faktisk har brukt et halvt år oppe på Dragvoll til å studere nettopp fotohistorie, skulle man tro at dette vil gå strålende. Jeg er skeptisk. Jeg husker nesten ingenting fra det emnet. Og det gir meg nok en grunn til å konkuldere med at all utdannelse på Dragvoll er bortkastet tid. (Beklager hvis noen føler seg tråkket på. Men dere vet det nok, hvis dere våger å tenke etter.) Men etter prøven er det ferie, og det skal bli fantastisk, rett og slett.
Det er i skrivende stund akkurat 25 timer til jeg sitter på toget til Oslo, og jeg gleder meg vilt og hemningsløst. Selv om jeg går glipp av ByLarm. MEN det går greit. Hadde ofret ti Bylarmer for å dra faktisk.

1 comment:

Cathrine said...

make it 7, og kos deg masse. I have no voice, bylarm er kaldt!