Monday, November 10, 2008

Heidi, di gudinna


Du har hatt bursdag, din fagre møy! Hipp hipp! Dutrodde kanskje jeg hadde glemt deg, men den gang ei. Jeg har vært utenfor allfarvei hvor internettet ikke finnes, men jeg har feira deg som best jeg kunne. Jeg hadde ikkeno´ Eifeltårn å holde lappen foran, så derfor måtte jeg kompensere med ekstra mange bilder. Om ikke annet er bildene tatt på Røros, som står på UNESCOS World Heritage List, og det er ikke dårlig det heller.




Broren til Caroline har også feira deg:


Videre skal du her få en slags bursdagsgave. Du ønsket deg lettkledde bilder, og det skal du få. Det har du fortjent.






7 comments:

Joachim said...

Mari. Sånn for din egen del synes jeg kanskje det er på tide at du slutter å referere til kjæresten din som "bror til Caroline", og heller starte å kalle han Christian. (Føler at dere kanskje kjenner hverandre godt nok til å være på førstenavn?)
Eller, synes du kanskje det er litt småsexy?

Btw, akkurat der har jeg vært også. Hva heter denna gruve-greia der igjen?

Anonymous said...

Storwartz.
Ok, heretter er det Christian, broren til Caroline. Sånn for ordens skyld.
Fikk du bennern av damene forresten?

Anonymous said...

Det förste bildet var hot!

Anonymous said...

mari, di gudinna, eg kosar meg med bileta, herligherligherlig! dette var flott, akkurat det eg ønska meg!

Joachim said...

Mætti!

Anonymous said...

Og når kommer holgabevis med dama med albuen? kosimosi

Anonymous said...

Når du minst venter det! Har du gått og gleda deg du da Siggen?