Wednesday, December 10, 2008

Vil du bli med hjem og se på mascaraen min?

Nylig var jeg til det store utland, og som den gode nordmann jeg er ble det både sprit, vin og toblerone på taxfreen. I tillegg til en mascara. Godt fornøyd med den, den var grisedyr, men skulle til gjengjeld være det beste som noen gang har kommet siden leppestiften ble oppfunnet, i følge parfymert dame i uniform. Jeg sa "ok, jeg tar den".
I går skulle vidunderet tas i bruk, og jeg skjønte lite. På toppen var det en dings som stakk ut, pynt, tenkte jeg først, men neida, så feil kan man ta. Jeg kom borti den dingsen, og hele greia begynte å vibrere. VIBRENENDE MASCARA, hva gir du meg?!?

(Dette er ikke den vibrerende mascaraen, men derimot den første mascaraen jeg hadde. Den fikk jeg gratis av TOPP, Mag eller slikt noe. Da var det andre tider, mascara var mascara, og den skulle være svart eller blå om man var ekstra vill og gal.)

No comments: