Wednesday, October 8, 2008

Trondheimfashion.blogspot.com


Trondheim gjør sitt beste for å være hipp og kul. Nest siste tilskudd i bybildet er Fretex Unika. Der selger de dyre, ferdigsvetta klær med store blomster på. På disken er Siggen påklistra.
Siste tilskudd er nye Brukbar. Den er stor og fin, og jeg blir glad av å være der. På lørdag satte en jente fast albuen sin i første og beste sprekk, DJen måtte spraye jif på henne helt til hun kom seg løs. Det var artig, og jeg måtte le. Har Holgabevis som kommer senere.

1 comment:

Jentene fra Norge said...

Jøsses, det fårn si, først kom ikke bildet opp, og jeg leste bare, "siggen er påklistra på disken", og jeg tenkte, shit! hva er det her?!?! Men så så jeg det og så måtte jeg rope på Oda fordi det er jo hun som er fotografen og så syntes vi det var kult men at de burde skrive navnet på fotografen, og Oda håper at hu frisøren ikke klikker når hu ser det, men at hu sikkert ikke gjør det siden det er et fint bilde og hun også fikk et eksemplar.