Monday, August 4, 2008

Festival

Det er mandag, og jeg er tilbake på jobb etter festival. Det er en hard overgang, og ennå går det treigt. Men det var som en drøm.
Jeg hadde nytt, rosa kamera som jeg tok uforskammet få bilder med.



Glad trønder på fine, fine Detektivbyrån.

Fyllespiser.

Naboer.

Julius. Født før apen.

Urutinert teltplassering, ved dass, vask og gjerde (som også fungerer som do, har sett veldig mange peniser i løpet av oppholdet)

Enda en glad trønder.

Ny venn. Bob.

Blondie, den gamle røya.

6 comments:

Anonymous said...

kult å kjenne ein som heiter bob.

Mari said...

Han heter ikke Bob, han heter noe annet vanskelig som jeg ikke husker. Men jeg har alltid ville hatt en venn som heter Bob, og han sa det var greit.

Joachim said...

Kom du i trusa på Bob?
Det blikket forteller ikke pent lite

Mari said...

Joachim, du har et skittent, skittent sinn.

Anonymous said...

Jeg er glad du var på Blondie, men også misunnelig. Oslo, sier du?cathrine

Mari said...

Ikke med det første nei!